søndag 11. oktober 2009

Gratulerer med dagen.

Eg føle det e på sin plass med en aldri så liten gratulasjon, han e jo liksom mannen som vinne absolutt ALT. Så mandagsgratulasjonen går til Obama!Gratulerer så mye med ...





- Nobels fredsprisen, " verdens mest prestisjetunge pris" faktisk (hilsen Wikipedia),
- verdens mest opphausa presidentvalg
- et ganske så fint hus
- og sist men ikke minst, en usannsynlig søt Portugisisk vannhund


Han har faktisk vunne alt dette på et halvt år, get out of here for ein driftige mann han der Obama e. Anyways, så tror eg at eg hadde valgt meg hunden hans, herreminn for et kupp, åsså med hawaiikrans.

Men sånn uansett, det e sikkert jysla greit med sånn vinnerflaks når man ska leda verdens største krigsmaskin av ein nasjon inn i nye høyder, hmm...tenk litt på den du.

Eg syns det e på sinn plass med et bilde av Alfred Nobel , sånn at me ikkje glømme han oppi det heila. Dog litt tomt blikk ser han nå rektigt så koslige ut spør du meg. Et klapp på skulderen te Alfi så la alt te rette for en sådan prestisjetung pris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar