torsdag 8. oktober 2009

still going strong i Norge!

Australiaevetyret e for tiå satt på vent. Det herska bare litt ubestemmligheter og når eg ikkje e av den bestemte sorten sjøl så utsatte eg heller det heila litt. Eg hadde faktisk spist avskjedskaka på jobb, printa billett og pakka sekken stappa full av deilige sommerfarger. Men så endra plutselig planene seg, og den hjelpsommen (og ekstremt solbrune) mannen på Kilroy hjalp meg å booka om billetten i ein fei. Takk te han. Eg sa "hasta lavista" te varme, sololje og saltvannskrøller, og utsatte eventyret litt. Det va den beste løsningen og heldigvis bare på bestemt tid:) billetten e bare utsatt någen bitte små uker.

Eg bytta Østkysten med Vestkysten, og flyr nå heller til Perth 25 oktober. Der vente Karianne og Malin i Penhousen vår. Jaaaaaa det stemme, leiligheten ligger rett ved denne strandå du ser på bildet, *Fryd og gammen*Turen går fortsatt som planlagt videre til New Zealand og Hong Kong nærmere jul....ja det stemmer, akkuratt når høststormene herjer på sitt verrste her hjemme ;)

Flaks i uflaks, Olje-Norge skreik heldigvis etter mitt eminente kontrakts-scannings-talent så eg fekk jobba i fira uker te på BP . Cash is king når man skal på tur, og ikkje nok med det, nå vanke det jo sikkert ei avskjedskaka nr.2. Slettes ikkje dumt!


Eg vil også benytta anledningen til å retta ein stor takk te yr.no som stadig melde bedre og bedre vær i Australia mens høststormen hive seg rundt i hagen vår her i Stavanger!

SMIL fra meg som ska gira opp på bloggingå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar