søndag 8. november 2009

jentene på Britneycirkus

"Britney Spears e i byen, iiiik" Hallo folkens, me MÅ jo dra, så me heiv oss rundt, kjøpte billetter og dro på konsert på under en time. Puh, og plutselig satt me der på en enorm konsert arena, oss og alle de andre fjortissene, å venta i spenning på hu der Britney.

For ti år siden hadde Britney live i Australia vært like fjernt for meg som hjørnet av Japan. Eg kan innrømme å ha mima til den dama med hårbørsten, hun har vell vært like nært hjerte mitt som Spice Girls og all den andre kvaliteten på absolutt music 12. Det må også avsløres at Helene i samme periode kjøpte rød latex-bukse for å være litt mer "Oops I did it again", så eg va vell ikkje verrst. Glanstid og høydare i ett.


Britney Spears live i Perth, "Tour 2009,The Cirkus"
Du kan altså sei ka du vil om den dama, og live-sangen var vell like ekte som puppene, men å lage show kan hu,og det til de grader! Det var fan-freakin-tastisk, et cirkus uten like fra start til slutt, Tomlene opp for Britney Spears live!
Her kan du få en smakebit av middels kvalitet, enjoy.

2 kommentarer:

  1. Hallaisen:) Så skoi me konsert, det va der eg sko hvert vet du, samen med deg og hu britney. De best snuppene eg kan tenka meg på samme plass, å så e eg der ikke, eg e i sorg. Eg sko funne fram den røa bukså mi å gåyy bananas, hehe. Kjekt å se bilder og lesa om kossen du har det. Kos deg stort. Stor Heleneklem

    SvarSlett
  2. hoho, ingenting hadde vært bedre enn meg, deg og britney! akkuratt som i gamle dager, idyll:) glede meg te å rocka rundt julatreet med deg og røde buksene om ikkje så lenge! love you.

    SvarSlett